avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Listopad, 2010

Pewnie ostatania jazda w tym sezonie...

Piątek, 26 listopada 2010 · dodano: 28.11.2010 | Komentarze 0

chociaż mam nadzieję, że jakoś uda mi się dokręcić do tych 3 tysiaków, żeby już spać spokojnie :P Wprawdzie założenia na ten sezon jeżeli chodzi o km były trochę inne, ale co innego zakładać, a co innego jeździć. Niestety jak się okazało w tym roku nie było na rower więcej czasu niż na to co przejechałem :) Ale i tak nie jest źle. Mam motywację na następny rok, żeby poprawić wynik i coś więcej pojeździć na maratonach w okolicy, a może i dalej :) Zobaczymy ...

W drodze na Bonarówkę © sheva87

Drewniany zabytkowy kościół w Bonarówce © sheva87

I znowu trasa z Adrianem

Niedziela, 14 listopada 2010 · dodano: 14.11.2010 | Komentarze 0

Ponownie z Kołczonem

Sobota, 13 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 1

Skończyłem pisać część pracy, Tomek wrócił akurat z pracy to przedzwoniłem do niego z pytaniem czy by ze mną nie wyskoczył jeszcze na jakąś szybką jazdę. W sumie nie spodziewałem się, że się na to zgodzi... :P Pojechaliśmy z domu gdzieś koło 15 także już stosunkowo późno tym bardziej, że to miała być jazda po lesie. Na początek Rzepnik, później zjazd na pełnej pi****e w dół dzisiaj bardzo udany, później przez strumyk wzdłuż szybów wydobywających ropę i podjazd pod Czarnorzeki. Tam z parkingu przed Prządkami zjazd przez las na Korczynę także bardzo udany i powrót już przed całkowitym zmrokiem do domu... szybki, intensywny wypad z wszystkim czego kolarzowi górskiemu potrzeba ;]

Górki z Adrianem

Czwartek, 11 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 0

Najpierw Krosno po Adriana, później w stronę Korczyny innymi drogami niż zazwyczaj żeby trochę urozmaicić drogę. Część z nich była dla mnie nowa także można to wykorzystać w przyszłości. W sumie cała konwencja naszej dzisiejszej wycieczki w początkowym stadium była zupełnie inna niż zwykle, co przełożyło się na ciekawszy jej przebieg. Podjechaliśmy z Korczyny pod Zamek też taką drogą, którą zwykle jadę w dół... no można powiedzieć, że do tej pory zawsze tak było, bo kto by podjeżdżał tam gdzie można wyciągnąć grubo ponad 70 km/h ;D

Z zamku pojechaliśmy w stronę wyciągu i pkt widokowego, gdzie spotkaliśmy starszych panów na szosóweczkach.... i przejechaliśmy z nimi całe pasmo w stronę Kombornii, gdzie odbiliśmy na Korczynę i tam rozjechaliśmy się ... ja z Adrianem w stronę Odrzykonia a oni na Krosno... W Odrzykoniu Adrian na Krosno a ja w stronę domu i to by było na tyle. Szkoda tylko, że pomimo stosunkowo wysokiej temp było zimno, głównie przez wiatr.

Początek Królewskiej © sheva87

Lekkie koleinki © sheva87

Po powrocie do domu.

Środa, 10 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 1

Przyjechałem do domu i jak się rozpakowałem to podskoczyłem do Tomka (AKA Kołczon) żeby lenia po nocy obudzić bo mi się nie chciało jeździć samemu. Zresztą byłem trochę połamany po halówce z dnia poprzedniego więc jakiegoś ostrego kręcenia dziś nie miało być. Poczekałem chwilę jak się chłopak ogarnął i pojechaliśmy w stronę Łączek Jagiellońskich skąd odbiliśmy na Rzepnik.... gdzie spotkał nas zonk.... mianowicie jeszcze trochę i wszystkie szutrówki będą wyasfaltowane.... bo jak już tak robią z prowadzącymi do lasu gdzie nikt wiele nie jeździ i nie mieszka to co będzie za kilka lat... :/ No ale z drugiej strony na zjeździe zaliczyłem dzisiaj największego spida mianowicie 77 km/h :D

Potem podjechaliśmy pod cmentarz na Rzepniku i zjechaliśmy na Wysoką Strzyżowską, tam kawałek asfaltem na Węglówkę i podjazd szutrówką pod Rzepnik znowu. Na koniec zjazd do domu również szutrem... Pogoda względna tylko wmordewind momentami trzymał w miejscu...