avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Po powrocie do domu.

Środa, 10 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 1

Przyjechałem do domu i jak się rozpakowałem to podskoczyłem do Tomka (AKA Kołczon) żeby lenia po nocy obudzić bo mi się nie chciało jeździć samemu. Zresztą byłem trochę połamany po halówce z dnia poprzedniego więc jakiegoś ostrego kręcenia dziś nie miało być. Poczekałem chwilę jak się chłopak ogarnął i pojechaliśmy w stronę Łączek Jagiellońskich skąd odbiliśmy na Rzepnik.... gdzie spotkał nas zonk.... mianowicie jeszcze trochę i wszystkie szutrówki będą wyasfaltowane.... bo jak już tak robią z prowadzącymi do lasu gdzie nikt wiele nie jeździ i nie mieszka to co będzie za kilka lat... :/ No ale z drugiej strony na zjeździe zaliczyłem dzisiaj największego spida mianowicie 77 km/h :D

Potem podjechaliśmy pod cmentarz na Rzepniku i zjechaliśmy na Wysoką Strzyżowską, tam kawałek asfaltem na Węglówkę i podjazd szutrówką pod Rzepnik znowu. Na koniec zjazd do domu również szutrem... Pogoda względna tylko wmordewind momentami trzymał w miejscu...

W drodze na Rzepnik © sheva87

Migdal
| 21:03 sobota, 13 listopada 2010 | linkuj Pewnie niezły młynek był przy tej prędkości;D Propos hamulców, podejrzewam, że w CR przy zalewaniu zestawu zalali mi klocki w przednim zacisku, dlatego siła hamowania jest mizerna. Próbowałem je wypalić ale nic z tego, metaliki Accenta powinny załatwić sprawę;) Kosztowały mnie w CR 314zł za kpl. na jedno koło, miałem 10% rabatu więc cena bardzo dobra wyszła.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erzed