avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Ponownie z Kołczonem

Sobota, 13 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 1

Skończyłem pisać część pracy, Tomek wrócił akurat z pracy to przedzwoniłem do niego z pytaniem czy by ze mną nie wyskoczył jeszcze na jakąś szybką jazdę. W sumie nie spodziewałem się, że się na to zgodzi... :P Pojechaliśmy z domu gdzieś koło 15 także już stosunkowo późno tym bardziej, że to miała być jazda po lesie. Na początek Rzepnik, później zjazd na pełnej pi****e w dół dzisiaj bardzo udany, później przez strumyk wzdłuż szybów wydobywających ropę i podjazd pod Czarnorzeki. Tam z parkingu przed Prządkami zjazd przez las na Korczynę także bardzo udany i powrót już przed całkowitym zmrokiem do domu... szybki, intensywny wypad z wszystkim czego kolarzowi górskiemu potrzeba ;]