avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:194 ( 97%)
HR avg:158 ( 79%)
Podjazdy:685 m
Kalorie: 1490 kcal
Rower:Trek 8500

Tradycja musi być zachowana

Czwartek, 1 listopada 2012 · dodano: 18.11.2012 | Komentarze 0

Tak jak od kilku lat najpierw pojechałem z rodziną na groby i później po obiedzie na rower z Adrianem i tym razem Sebastianem na rowerek. Adrian testował w terenie nową ramę - fulla Giant Trance, także cała wycieczka kręciła się wokół tego jak to działa i jeździ. Sami nie mieliśmy w praktyce większej styczności z tego typu sprzętem wcześniej dlatego fascynacja była nie mała. Muszę przyznać, że pomimo niedobranego pode mnie rozmiaru i pewnie nie do końca wyregulowanej zawiechy pok krótkiej testowej jeździe rowerek prowadzi się dużo lepiej po nierównościach izolując kierującego od podłoża. W sumie żadna nowina :P ale dla kogoś kto pierwszy raz miał ku temu okazję i trochę godzin wyjeździł na sztywnym rowerku różnica jest wyraźniej odczuwalna. Jednak przy podjeździe już to nie wyglądało tak różowo :). Muszę jeszcze potestować ten sprzęt więcej, ale póki co zostaję przy sztywnym sprzęcie i jego bezpośrednim przenoszeniu mocy na napęd, bo jednak mimo, że to sławne Maestro to jednak trochę buja, co pewnie jakieś większe bądź mniejsze straty energii generuje. No ale coś za coś wiadomo, musi być równowaga w przyrodzie zachowana :D