avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:185 ( 93%)
HR avg:136 ( 68%)
Podjazdy:644 m
Kalorie: 1079 kcal
Rower:Trek 8500

Bonarówka z Kołczonem

Sobota, 20 października 2012 · dodano: 18.11.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj wyjątkowo ciepło, Słońce przygrzało mocno i mozna było jechać w spodenkach bo temperatura miejscami dochodziła do 20 stopni jak nie więcej. Trasa standardowa, do góry na Rzepnik potem na Węglówkę i w stronę Wysokiej Strzyżowskiej a potem już typowo jak zwykle, z jedna niespodzianką, którą okazał się przekop głęboki na kilka metrów w połowie szybkiego szutrowego zjazdu :P. Oj to było hamowanie z sercem w gardle :D. Potem czekała nas jeszcze przeprawa przez niezmierzone ilości błota, bo jak się okazało zaczęli wymieniać wszystkie przepływy na tej drodze. Było przynajmniej ciekawie :P Później już trochę większe wahania temperatury ale nadal w normie. Zmęczenie z racji dużych przerw w jeździe raczej większe niż mniejsze. Ale kto by na to patrzył :P