avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:180 ( 90%)
HR avg:142 ( 71%)
Podjazdy:594 m
Kalorie: 1037 kcal
Rower:Trek 8500

No to sobie pojeźśdziłem - 8ka z przedniego koła :/

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 11.10.2012 | Komentarze 0

Jasna cholera, dzien był piękny pogoda dopisała. Nie pojechałem z Adrianem na przejazd trasy maratonu, którego też w sumie nie zaliczyłem bo Kołczon oczywiście nie miał ochoty. A do dupy z taką jazdą i podejściem. Miałem sobie odbić terenową traską po okolicy i tak było do czasu, gdy po zjeździe z naszej tzw. leśnej autostrady okazało się, że przednie koło chodzi na boki o dobre kilka cm :( Do tego urwana szprycha. Nie wiem, gdzie to się dokładnie stało chociaż mam swoje przypuszczenia. Ale jak myślę o tym, co zjechałem z takim defektem to cieszę się, że jestem cały i zdrowy. Nikt mi już nie powie, że cena nie przekłada się na zazwyczaj na jakość, bo pomimo iż są od tego wyjątki to nie wiem czy w przypadku jakiegoś niskobudżetowego koła był dojechał do domu. Tutaj koło pomimo mocnego wygięcia nie poskładało się jak domek z kart i chwała mu za to. Chyba muszę to potraktować jako ostrzeżenie bo ostatnio chyba trochę za dużo sobie pozwalałem na niebezpiecznych odcinkach.