avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:176 ( 88%)
HR avg:141 ( 71%)
Podjazdy:469 m
Kalorie: 984 kcal
Rower:Trek 8500

Przez las na Kozłówek

Środa, 25 lipca 2012 · dodano: 29.07.2012 | Komentarze 0

Wyjechałem wieczorem w kierunku Rzepnika, potem na Łączki jagiellońskie szutrem i szybkim zjazdem koło kościoła. Potem na Łęki Strzyżowskie i do góry w kierunku Kozłówka przez las. Wszystko by było dobrze jakby nie zamieniali wypasionego szutru na autostradę. Nie wiem co kieruje tymi, którzy ustalają co i gdzie robić jeżeli chodzi o inwestycje drogowe. W środku miejscowości dziury, że można koła urwać a szutrowe drogi na odludzi przez las bez żadnych domów asfaltują. Jeszcze trochę i nie będzie gdzie jeździć...
Powrót asfaltem przez Frysztak z powodu braku czasu.