avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:192 ( 96%)
HR avg:160 ( 80%)
Podjazdy:541 m
Kalorie: 1353 kcal
Rower:Trek 8500

Ostro z podjazdami i pseudo wyścigiem z innym kolarzem

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 0

Oj tego mi było potrzeba. Całkowicie wyprany psychicznie po całym tygodniu pacy. Pogoda się poprawiła i pozwoliła cieszyć się z jazdy i odpocząć choć trochę od codzienności. Początkowo pojechałem na Krosno, gdzie trochę się pokręciłem po ulicach. Następnie na Korczynę i przez Burkot z myślą o podjeździe grzbietem pod pkt widokowy. Jednak wcześniej trochę pouciekałem przed innym bikerem jadącym w tym samym kierunku. Mobilizacja była tak wielka jak tętno na liczniku:P Jakoś dałem jednak radę. Na pkt widokowym krótki postój w celu podziwiania panoramy kotliny krośnieńskiej i masywu Beskidu Niskiego. Potem udałem się przez las w stronę Prządek na pierwszy kurs tą trasą w tym roku. Przejazd zaliczony w 100% czyli technika nie uciekła jak się okazuje co jest pozytywnym akcentem. Potem przez zamek do domu i fajrant.