avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:186 ( 93%)
HR avg:152 ( 76%)
Podjazdy:744 m
Kalorie: 1498 kcal
Rower:Trek 8500

Kretówki z Kołczonem

Niedziela, 6 listopada 2011 · dodano: 20.11.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pogoda była wręcz idealna, temperatura rzędu 14-15 stopni także jak na obecną porę bardzo wysoka, do tego bezchmurne niebo i brak wiatru. Można było poczuć się wręcz wakacyjnie :P. Z tego powodu wyruszyliśmy na dłuższą wyprawę a mianowicie przejechać sobie przez rezerwat Kretówki i to był strzał w dziesiątkę. W lesie opadłe liście zrobiły swoje, trasa też się rozjaśniła bo nic nie przysłaniało drogi i można było spokojnie jechać mimo, że nie wszystko było widoczne pod kołami. Na szutrowym zjeździe też nie było wiatru w twarz co pozwoliło na wyciśnięcie większej prędkości a co za tym idzie większej frajdy ;D. Na zakończenie dołożyliśmy jeszcze podjazd z Komborni w stronę pkt widokowego i prządki, gdzie przez te kilka lat jak jeżdżę nie widziałem takich tłumów. Ale to zrozumiałem patrząc na pogodę, że każdy chciał wykorzystać ten czas na spacery rodzinne itp. Do domu zjechaliśmy naszą leśną autostradą, ale już znacznie wolniej bo liście na trasie nie pozwoliły na więcej. Niemniej jednak wyjazd bardzo udany, ale również z racji dużej ilości jazdy w terenie i podjazdów bardzo męczący :)