avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:194 ( 97%)
HR avg:154 ( 77%)
Podjazdy:457 m
Kalorie: 1078 kcal
Rower:Trek 8500

Rowerowa Jazda Pod Górę + rundka na Krosno

Niedziela, 2 października 2011 · dodano: 18.10.2011 | Komentarze 0

Nie ukrywam, że w tym roku oczekiwałem poprawy wyniku z roku poprzedniego z kilku powodów. Po pierwsze to był kolejny sezon a co więcej dużo więcej wyjeździłem w nim kilometrów. Poza tym miałem nowy, lżejszy rower i założyłem cienkie szosowe opony, które nie dawno zakupiłem. Wszystko to miało wpłynąć na poprawę wyniku :) który ostatecznie udało mi się sporo poprawić bo pojechałem w okolicach 9 minut. trochę zawirowali wyniki, ale taki przyjmuje na podstawie późniejszych zimnych kalkulacji. Cieszy to, że forma idzie do góry, ale ciężko było to muszę przyznać. Myślałem, że się tak nie zajadę, ale wola walki i doping na trasie zrobiły swoje. Bo w końcu jakbym mógł popatrzeć na siebie w lustrze i na rower, gdyby wyniki pomimo tylu czynników wpływających na jego teoretyczna poprawę wcale nie był lepszy...?