avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:179 ( 90%)
HR avg:140 ( 70%)
Podjazdy:722 m
Kalorie: 1226 kcal
Rower:Trek 8500

Bonarówka w innej konfiguracji. Znowu niemiłosiernie grzeje

Piątek, 26 sierpnia 2011 · dodano: 26.08.2011 | Komentarze 0

Już by mogło przestać tak smażyć bo nie idzie wytrzymać siedząc nawet w cieniu. Jednak postanowiłem wyskoczyć jak najwcześniej się da czyli kolo 9 :P na rower. Tym razem pojechałem na Bonarówkę gdzie nie byłem już dość dawno. Trzeba w końcu coś zmieniać bo te same trasy się zaczynają kiedyś nudzić. Nie była to jednak standardowa wyprawa bo pojechałem zielonym (chyba) szlakiem, który dawniej był epicki, później zniszczony przez leśników no i liczyłem na to, że trochę się tam zmieniło na lepsze jak wszystko obeschło... jednak jak się okazało początek dalej beznadziejny, więcej pchania i omijania bokami dołów z wodą niż jazdy. Dalsza część względna, jak wykombinuje jak dotrzeć na ścieżkę w tym miejscu to będzie można jeździć. Tak samo zjazd na węglówkę nie szutrem tylko drogą, którą czasem podjeżdżamy do góry. Ogólnie wszystko dobrze, tylko strasznie dużo i sił już z racji jazdy dzień po dniu mało. Trzeba zrobić sobie przerwę. ;] Dystans nadrobiłem także nie ma ciśnienia.