avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:198 (100%)
HR avg:148 ( 74%)
Podjazdy:478 m
Kalorie: 1125 kcal
Rower:Trek 8500

Niemożliwe do podjechania? A jednak tyle że serce w gardle

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Upalnie jak jasna cholera. Pojechałem w stronę Komborni gdzie zmierzyłem się z podjazdem, który zawsze do tej pory wszystkich zrzucał z siodła. Ponoć ktoś tam z znajomych to podjechał, ale nigdy mnie przy tym nie było. Jest to długi odcinek cały czas pod górę - początkowo po trawie, a później ścieżce szutrowo-ziemistej z luźnymi kamieniami. Także nie dość, że jest bardzo stromo to jeszcze bardzo trudno jeżeli chodzi o kwestie techniki. Jakimś cudem udało mi się wyjechać, co prawdopodobnie związane było z cholerną motywacją i założeniem, że tym razem mi się uda. Tętno skoczyło na 198 - najwyższe jakie osiągnąłem z pulsakiem - i musiałem potem poleżeć na trawie plackiem bo aż mnie osłabiło. Raczej przesadziłem z tym bo czułem się tak jakby mi serce miało zaraz eksplodować, a pogoda nie poprawiała wydolności. Jednak cieszę się, że się udało bo jest to nie lada wyczyn. ;]