avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:186 ( 94%)
HR avg:141 ( 71%)
Podjazdy:521 m
Kalorie: 1206 kcal
Rower:Trek 8500

Z cyklu: Jak wykiwać deszcz

Środa, 27 lipca 2011 · dodano: 27.07.2011 | Komentarze 0

Ten cały deszcz już mi wychodzi nie powiem czym... Każdego dnia średnio co godzinę pada. Wykorzystałem chwilę przerwy i przejaśnienia po porannej ulewie i wyskoczyłem szybko w stronę zamku i Komborni. Niczym zrobiłem 15 km już od zachodu pokazały się następne ciemno granatowe pasma burzowych chmur. Myślę sobie "pierdzielę jadę dalej" bo znowu nie byłoby nic z treningu. Suma sumarum tak udało mi się ominąć chmury okrężną drogą, że tylko w jednym momencie zahaczył mnie delikatny deszcz i jechałem wolno bo droga była cała mokra, a już nie miałem ochoty się cały moczyć. Poza tym nawet dobrze się jechało chociaż takie przerwy kilku dniowe to nie jest dobry sposób na budowę formy.