avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:175 ( 89%)
HR avg:145 ( 73%)
Podjazdy:389 m
Kalorie: 983 kcal
Rower:Trek 8500

Niby asfalt ale nie do końca

Czwartek, 21 lipca 2011 · dodano: 21.07.2011 | Komentarze 0

Dziś wyjątkowo start przed południem, pogoda nie najgorsza patrząc na ostatnie dni bo i słoneczko się pokazywało i nie było duszno, co ostatnio graniczyło z cudem. Nie miałem zamiaru dzisiaj szarpać i trzymać średnie tempo, bo dalej czułem zmęczenie po wcześniejszych dniach jazdy. Udałem się w stronę Korczyny i udało mi się bardzo ciekawie poprzeplatać odcinki asfaltowe z szutrowymi. Nie brakło oczywiście podjazdów i zjazdów, a najbardziej zaskoczył mnie jeden ze zjazdów, który do tej pory pokonywałem zwykle na nogach spacerując z dziewczyną. Raz go podjechałem, a dzisiaj w drugą stronę. Mimo, że jest krótki i wiatr miałem w twarz i nic nie dokręcałem wyszła mi jedna z najwyższych średnich, które ciężko pobić na kilkuset metrowych konkretnych zjazdach w okolicy. Pozytywne wrażenia z dzisiejszego wypadu i wychodzi na to, że czasem lepiej nie szarpać nad miarę co dopiero widzę jak mogę kontrolować jazdę dzięki pulsometrowi ;]