avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:182 ( 92%)
HR avg:146 ( 74%)
Podjazdy:313 m
Kalorie: 1290 kcal
Rower:Trek 8500

W przerwie między burzami

Poniedziałek, 18 lipca 2011 · dodano: 19.07.2011 | Komentarze 0

W dalszym ciągu pogoda w kratkę, jak uwinę się z zajęciami i masz czas na rower to zwykle przychodzi jakaś ulewa i jest po jeździe albo trzeba się zwijać w drogę powrotną. Wczoraj jazda podzielona na dwie części, najpierw z Kołczonem w stronę Frysztaka z zamiarem odwiedzenia bunkrów pohitlerowskich w Stępinie, ale trzeba było dość szybko uciekać do domu i koniec po 25km. Wieczorem szybka poprawka do Krosna ale od strony Korczyny, z tym że też mnie chwilowy deszcz złapał po drodze. Mogła by tak pogoda się jakoś ustabilizować bo już za długo leśne ścieżki nie przejezdne niemal są co bardzo irytuje:(