avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
Rower:Trek 8500

Serwis i co z tego - załamka :(

Piątek, 13 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 0

Pojechałem po rower i jak się okazało chyba pan serwisant zaczął przy nim robić 5 minut przed moim przyjazdem i szkoda że miał ma to czas od południa dnia poprzedniego. Oznajmił mi, że przyczyna trzasków była .... woda ... i że na pewno myłem rower karcherem. Tak nie było i zaczęło stukać już przed myciem,także ciekawa teoria. No ale wierzyłem w to, że może coś się poluzowało i po skręceniu będzie wszystko git. Okazało się w powrocie do domu, że dalej jest tak samo (akurat na jeździe próbnej wszystko było OK - czary). Wkurzony jestem bo nie sprawdził tego dokładnie i dalej nie wiem czy to jest suport czy coś innego. Sterów nie sprawdził, a więc dalej jestem w martwym pkt.

Czy ktoś miał podobną sytuację. Wydaje mi się, że to suport bo roznosi się dźwięk po ramie tylko przy mocniejszym naciskaniu na korby. Na stojąco to samo także sztyca i siodło odpada. Stery wydają się też dobrze skręcone. SPD też sprawdzałem..... :(