avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
Rower:Trek 8500

Trening wytrzymałościowy - objazd pasma

Piątek, 6 maja 2011 · dodano: 06.05.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pierwsze grubsze mycie sprzętu w tym roku ;D także chwile mi zeszło. Po południu wyskoczyłem na rower z Kołczonem i zrobiliśmy ciekawą pętelkę typowo asfaltową. Początkowo pod wiatr wolniej, potem trochę szybciej z oczywistych względów. Oczywiście trochę się rozkręciliśmy po kilkunastu km. Jechało się spoko, jakoś super ciepło nie było i wiatr zimny ale słoneczko świeciło i okolica przyjemna to pozytywnie wpływało na chęć jazdy.
Jednak coś dziwne szybko poczułem zmęczenie i jakoś nie było ogromnej mocy do szybkiego kręcenia. Widocznie kiepski dzień albo zbyt krótka regeneracja.
Ale najgorsze jest to stukanie prawdopodobnie z okolic korby/suportu choć nie potrafię tego zdiagnozować do końca. Suma sumarum nie jestem z tego powodu szczęśliwy. Jutro wizyta w serwisie i mam nadzieję, że okaże się to jakąś pierdołą.