avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
Rower:Trek 8500

Cyrk w serwisach i trochę samotnej jazdy :/

Poniedziałek, 18 kwietnia 2011 · dodano: 18.04.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj to było na prawdę ciekawie. Wyskoczyłem z Kołczonem do Krosna, żeby skrócić nowy łańcuch i w razie czego wymienić kasetę jakby się okazało, że się nie przyjmie, co było bardzo prawdopodobne. No i wszystko byłoby super jakby nie fakt, że w 4 sklepach odsyłano nas z powodu rzekomego braku czasu, co jest dla mnie trochę śmieszne bo ile zajmuje rozkucie łańcucha i ewentualne wymienienie kasety. Żeby było ciekawiej w jednym sklepie łańcuch zmieniliśmy ale na kasetę nie było czasu. Suma sumarum kumpel musiał wrócić do domu z kaseta w reklamowce, a ja pojechałem jeszcze gdzieś pokręcić, ale odechciało mi się bo zabawa z taka pierdoła wydawałoby się zajęła nam kilka godzin łącznie. Śmieszne to, jedni nie chcą zarobić, drudzy nie powinni być serwisantami.

Wniosek odkładać kasę i kupić zestaw narzędzi, nauczyć się tego co się nie potrafi zrobić i będzie szybciej, taniej i pewnie dokładniej zrobione wszystko.