avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Mocna jazda w terenie z Adrianem

Sobota, 9 października 2010 · dodano: 10.10.2010 | Komentarze 0

Chyba wczoraj za dużo przycisnąłem bo siłowo nie czułem się za dobrze. Ale podjechałem do Krosna a później z Adrianem przejechaliśmy przez Czarnorzeki, chwila namysłu i jazda w stronę Królewskiej, jednak to jest kwintesencja kolarstwa górskiego w mojej okolicy i nie znam nikogo kto coś jeździ a nie podobałaby mu się ta trasa. Z racji że mieliśmy dużo czasu nie skończyliśmy jazdy na Królewskiej tylko uderzyliśmy jeszcze w dół na Węglówkę i kolejny szutrowo-leśny zjazd na łeb na szyję trzeba dopisać do biografii :P . Z Węglówki podjechaliśmy znowu pod Czarnorzeki i dalej w stronę zamku i do domu, ja w prawo jeszcze jeden zjazd szutrowy oczywiście musiałem zaliczyć a Adrian asfaltem pojechał na Krosno i to by było tyle iście epickiej wyprawy....no może poza tym że ledwo dojechałem do domu :D