avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Rowerowa Jazda Pod Górę 2010

Niedziela, 19 września 2010 · dodano: 21.09.2010 | Komentarze 0

Jako że nie wypaliły w tym roku plany związane z maratonami prócz Strzyżowa, a dowiedziałem się że coś takiego jest organizowane przez MOSIR postanowiłem się wybrać. I tak nie miałem jakichś planów na niedzielne przedpołudnie a rowerek miałem wypucowany akurat to można było się wybrać.... poza tym dlaczego nie sprawdzić jaką faktycznie mam łydkę ;P Wystartowałem z domu po 10, zakupy w centrum i 10 km do Korczyny. Później rozgrzewka, wcześniej zapis i po kilkudziesięciu minutach start indywidualny co minutę. 2,5 km cały czas pod górę ok 200m przewyższeń, jednym słowem jest gdzie płuca wypluć, poza tym ten podjazd daje w kość przy jeździe spokojnej masakrycznie a co dopiero na maxa na czas. Po starcie chwilę jazda w stójce ale słabość przyszła szybko i kurtynka zaczynała się na oczy zasuwać.... :P trzeba było trochę odpuścić bo pewnie bym spadł :] Jakoś się na górę wyciągnąłem ... ale ciężko było, czas myślę że dobry bo 9.25 min. przy rekordzie 7.24 ( ale to już inna liga :> ) poza tym 15 czas na 46 uczestników to nie wstyd :D Na zakończenie wspólne ognisko i dekoracja zwycięzców, jednym słowem super inicjatywa tyle że jeszcze mało rozreklamowana, jednak z każdym rokiem będzie lepiej... sam się zresztą wybiorę, żeby pobić swój dotychczasowy rekord
Po zakończeniu powrót do domu okrężną drogą :)