avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Nowe siodło i sztuciec :P

Środa, 25 sierpnia 2010 · dodano: 25.08.2010 | Komentarze 0

No i kolejny w tym roku upgrade... chyba pójdę już całkiem z torbami... ale chociaż rower zostanie... tylko żeby nie było tak, że komornik na nim siądzie ;P.... A tak na poważnie to nowym nabytkiem jest siodełko Selle Italia Gel Flow C2 i po tej krótkiej jeździe testowej mogę już powiedzieć, że jest świetne ;) Wydaje się twardsze ale tak na prawdę jest miększe... sam nie wiem jak to opisać... Otwór też się spisuje i mam nadzieję iż posłuży mi długo... Co do wyglądu to oczywiste, że lepsze od poprzednika...

Druga pierdoła to sztyca, bo i rurka poprzednia była kiepska i ciężka i niepotrzebnie taka długa bo 350mm spokojnie mi wystarczy ;) Wybór po długich wywiadach i oględzinach padł na Smica Pro Post... i można powiedzieć że jest lekka, stosunkowo tania i dobrze wygląda... No i to by było na tyle, a co do jazdy to pokręciłem po Krośnie wieczorem także nie była to długa wycieczka.