avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Wyszukiwanie nowych tras :)

Niedziela, 22 sierpnia 2010 · dodano: 22.08.2010 | Komentarze 0

Wyruszyłem koło południa, pogoda cudowna, błękitne niebo i ciepło... nawet bardzo :) Kierunek w stronę Odrzykonia i Korczyny, bocznymi drogami, bądź polnymi i dalej w stronę Kombornii całkiem nową drogą głównie szutrową jak się okazało... później już bardziej standard czyli grzbietem w stronę pkt widokowego i w stronę prządek ale też inna drogą którą jechałem tylko raz w tamtym roku na maratonie ale wtedy było samo błoto, dzisiaj tylko w niektórych miejscach z tym, że drzewa na ścieżce trochę irytujące, no ale ogólnie spoko, wyjechałem koło strzelnicy i później przez prządki dzisiaj podjechałem to co zawsze przystawiało także spoko ;) Powrót przez zamek i do domu.