avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Projekt: hardcore teren ;]

Sobota, 21 sierpnia 2010 · dodano: 21.08.2010 | Komentarze 0

Sms rano do Adriana czy myśli dzisiaj coś więcej pokręcić po południu, po twierdzącej odpowiedzi planowana ustawka ok 16 w Krośnie. Tak też się stało. Dzisiaj miało być terenowo na ile się da..... i było. Na początek do Korczyny i podjazd ul. Górską w stronę pkt widokowego ( oj jak ona potrafi podnieść tętno :P ) później zjazd z wyciągu na Czarnorzekach... a dupskiem to chyba musiałem trzeć po oponie, także najpierw podjazd jak cholera a później pion ale w dół. No ale oczywiście mało nam było, więc wyskoczyliśmy pod wieżę telewizyjną na Suchej Górze... a że to mała górka nie jest to znowu było kręcenie... Później czarnym szlakiem po raz pierwszy na zachód... traska super ale technicznie jedna z trudniejszych jakie jechałem... albo sypko jak cholera i luźne kamienie albo znowu wyryte koleiny i gałęzie a wszystko przy zjeździe nie mniej stromym niż z wyciągu... masakra :) Następnie z Węglówki wzdłuż Królewskiej tyle że już dołem i szutrem w stronę Rzepnika gdzie kolejny podjazd wyciskacz potu/łez ( skreśl prawidłową odpowiedź ;) )i szybki, techniczny, leśny zjazd w stronę Odrzykonia. To było było pewnie na tyle... trasa dzisiaj super, w końcu w swoim żywiole... ale dopiero się przecież rozkręcamy ;]