avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Niedzielny wypad z Ekipą :)

Niedziela, 6 czerwca 2010 · dodano: 06.06.2010 | Komentarze 0

Piękna pogoda dzisiaj, aż człowiek ma ochotę na wszystko. Siedząc sobie w południe na ławeczce w ogródku myślałem jak sobie rozplanować na później wyjazd, aż tu nagle cynk, że startujemy spod hali o 14.30... wiadomo, że jeżeli chodzi o rower to prosić mnie nie trzeba i asertywność leży na całej linii, więc przygotowałem co trzeba i pomknąłem w stronę Krosna. Trochę się spóźniłem... inni już tam czekali, ale zwykle to ja czekałem, to raz i oni mogą.. :P W sumie zdziwiło mnie to bo przed halą czekało 5 bikerów i 3 bikerki , wszyscy zwarci i gotowi do jazdy... Nie obyło się bez uwag, że jestem spóźniony trochę ale moge im wybaczyć, w końcu nie czekali długo bo tylko jakieś 5 minut byłem po czasie, z tym że oni musieli pokonać drogę kilkuset metrów plus minus a ja prawie 9 km. Ruszyliśmy w stronę Korczyny bocznymi drogami, w sumie o tyle fajnie, że akurat tymi którymi jeszcze nie jechałem. Towarzyszył nam pisk tarczy jednego z znajomych... ale czy to jest problem ( dobrze ze mam v-ki :> :P ) Pokręciliśmy trochę po Kombornii w stronę pkt widokowego i później zjazd przez Prządki, szkoda tylko, że cały czas ludzie na trasie... No ale i mimo to było wesoło i wypadzik można zaliczyć do bardzo udanych. Nie brakowało dobrych długich podjazdów, szybkich zjazdów i technicznego kręcenia po lesie w czasem wcale nie małym błotku... może doczekam się jakiś fotek to coś wrzucę ;)