avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Bóbrka: Skansen - Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazownictwa im. Ignacego Łukasiewicza

Środa, 22 lipca 2009 · dodano: 22.07.2009 | Komentarze 0

Tak dzisiaj padlo na to, ze przewioze sie do Bóbrki zobaczyc gdzie jest dokladnie muzeum bo mimo ze nie tak daleko ode mnie to tam jeszcze nie bylem. Jechalo sie dzisiaj ciezko strasznie bo nie dosc ze wiekszosc wiatr w twarzoczaszke to na dodatek temperatura jak na pustyni w cieniu 33 stopnie takze hardcore. Najlepsze jest to ze bylem przekonany ze teren w miare rowny a tutaj same gorki wyskoczyly i to takie cholerne ze az nie mam sil zeby je opisywac.. no ale juz trzeba bylo jakos do celu dojechac i wrocic. W drodze sporo wypilem a i tak pasowaloby wiecej :P Do samego muzeum nie poszedlem z tego powodu ze nie mialem tyle kasy juz na bilet, no ale to mniejsza z tym ;P