avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Nareszcie SPD :D :D :D

Środa, 20 maja 2009 · dodano: 20.05.2009 | Komentarze 1

Długo oczekiwany dzień w końcu nadszedł :) Po powrocie do domu wczoraj wieczorem dzisiaj rano przykręciłem bloki do butów i ściągnąłem nakładki i można było wreszcie jechać w nowym sprzęcie;) Różnica kolosalna i od dzisiaj żałuje że dopiero teraz było mi dane wypróbować jazdy z wpinanymi pedałami.. Początkowo trochę obawy czy dam radę się wypiąć ale jak na razie idzie to całkiem dobrze, gleby nie było :P a efektywność kręcenia dużo większa :) Z czasem dojdzie technika jazdy i praktyka w wypinaniu i będzie można śmigać bez opamiętania :P hehe Dzisiaj trasa zróżnicowana i trochę po prostej po asfalcie i sporo podjazdów i szuter, las i co się dało żeby przetestować zakup :)