avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Wiatraki zdobyte !!! :]

Sobota, 25 kwietnia 2009 · dodano: 25.04.2009 | Komentarze 1

Powrót do domu. Wszystkie obowiązki domowe zakończone to przyszedł też czas żeby gdzieś się wybrać. Padło na upatrzone w tamtym tygodniu przeze mnie wiatraki elektryczne, które zostały postawione kilkadziesiąt km ode mnie w lasku na wzgórzu w miejscowości Kobylany( fajna nazwa :P ). Trasa bardzo ciekawa, dużo przyjemnych dla oka widoków i przestrzeń rozciągająca się z każdej strony. Na szczycie panorama na miasto Krosno i okoliczne miejscowości. Jednym słowem bajer :P. Jak się okazało wycieczka była trudniejsza niż się spodziewałem, bo musiałem zaliczyć dużo stromych podjazdów, no ale nie ma złego co by na dobre nie wyszło bo później było z czego zjeżdżać :> No i udało mi się porobić też kilka fotek wiatraków co nie do końca obecnie jest możliwe bo dalej traktowane jest to jako plac budowy i nie ma tam wstępu bliżej. Ale jak to się mówi dobry bajer to połowa sukcesu :D hehe . Poza tym mogłem przetestować nową oponę Maxxis Crossmark i jak się okazało był to bardzo dobry wybór :) No i oczywiście nie można zapomnieć, że był to mój pierwszy kurs w kasku :P, który tez ostatnio zakupiłem i trzeba powiedzieć, że MET Veleno D to dobry kask :)