avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Bunkry pohitlerowskie w Stępinie ;]

Środa, 15 kwietnia 2009 · dodano: 15.04.2009 | Komentarze 3

Dzień odpoczynku po ostatniej przygodzie i tym razem w planach mieliśmy wypad do bunkrów po II wojnie światowej. Drobne przygotowania przed wyjazdem jak zwykle i ruszamy w trasę. Pogoda bardzo ładna, prawie czyste niebo chociaż tylko ok 15 stopni :P ( myślałem, że będzie cieplej ) i dużą część trasy wiatr w twarz także skutecznie przeszkadzał w zdobywaniu kolejnych km. Ale dzisiejszy wypad mimo wszystko bardzo udany bo i nastroje dopisały i sił nie zabrakło, także pozytywne wrażenia :) Poza tym trasa bardzo ciekawa i malownicza a co najważniejsze zróżnicowana zarówno jeżeli chodzi o krajobraz bo i lasy i pola i inne atrakcje :P No a do tego cała masa podjazdów i szybkich zjazdów pełnych pętli itp. Także było na prawdę co podziwiać i na pewno nie był to pierwszy i ostatni wypad w tamte strony :) Oby więcej takich wycieczek ;)