avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl

Trasą maratonu

Poniedziałek, 13 kwietnia 2009 · dodano: 14.04.2009 | Komentarze 1

Godzine wczesniej sms ze szykuje sie wypad no i szybka decyzja i mozna ruszac w trase. Szybkim tempem do Krosna gdzie czeka juz na mnie 7 osob :) team w sam raz na jakis wypadzik. W planie jak sie okazalo pokonanie czesci trasy przyszego maratonu. Wszyscy w dobrych nastrojach bo dla niektorych to pierwszy wypadw tym roku dla innych jak dla mnie pierwszy w ciezszy teren i w grupie. Mogloby byc troche cieplej bo w spodenkach srednio bylo ale mozna bylo przezyc :) 3 bardzo trudne podjazdy ktorych nie udalo sie sforsowac z powodu nawierzchni chociaz w sumie nawet jak sucho to sa hardcorowe :). Zaliczylismy zjazd wyciagiem, pozniej podjazd pod wieze telewizyjna lasem i zjazd po kamienistej drodze, predkosc spora :P . Nastepnie przez Skalki przadki i zjazd kolejny przez las tyle ze duza ilosc blota i znowu stromy podjazd. :) Przy zamku pozegnanie z reszta i powrot do domu asfaltem tez z duza predkoscia w doł :) bardzo pozytywny wypad, tyle ze nogi dały o sobie znac :P