avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sheva z miejscowości Bratkówka k. Krosna. Nakręciłem do tej pory 18386.10 kilometrów z czego 7563.96 w terenie. Przycinam z średnią prędkością 20.74 km/h, choć pewnie by mogło być lepiej. :P

Wykres roczny blog rowerowy sheva87.bikestats.pl
HR max:183 ( 92%)
HR avg:153 ( 77%)
Podjazdy:439 m
Kalorie: 1184 kcal
Rower:Trek 8500

Prządki - tym razem klapa. Wygrzewanie hamulców.

Czwartek, 24 lipca 2014 · dodano: 30.07.2014 | Komentarze 0

Treningowo w kierunku Korczyny i podjazd w kierunku Czarnorzek asfaltem od strony ul. Leśnej, potem lasem w kierunku strzelnicy i nawrót na Prządki. Początek sprawnie i gładko, ale potem z racji zwalonych drzew zmiana stałej trasy przejazdu i podparcie z powodu niepewności. Przy końcu znowu niespodzianka w postaci konarów drzew i tam już gałęzie chciały mi głowę urwać. Awaryjne podparcie. także lipca w tym roku już nie będzie w 100% pełnego przejazdu. Pomimo zaskakujących niespodzianek jestem zły na siebie bo winą takiego stanu rzeczy jest całkowity brak formy, wyjeżdżenia, a tym samym niepewność w niespodziewanych sytuacjach. Także na dzień dzisiejszy zarówno fizycznie, jak i psychiczne kiepsko stoję :/. Szkoda.